GUERLAIN Shalimar Essence парфюмен екстракт за жени 30 мл., се намира в категория
Козметика и Парфюмерия - Parfémy > Dámské parfémy > Parfémy в GeGa.bg.
GUERLAIN Shalimar Essence парфюмен екстракт за жени 30 мл. е произведен от
Guerlain и се предлага от
NOTINO.bg на цена
126.15 лв./€ 64.50
Внимание! Промоционален продукт, с отстъпка от 42.05 лв., намален от 168.20 лв. на 126.15 лв.GUERLAIN Shalimar Essence, 30 мл. , Парфюми за жени, По-интензивна съблазнителност на легендата Иконичната композиция се завръща в изцяло съвременна форма. Парфюмният екстракт GUERLAIN Shalimar L’Essence отдава почит на най-известния аромат на марката, празнуващ стогодишен юбилей. Улавя самата същност на Shalimar – модерност, смелост и чувственост, които се превръщат в неподвластен на времето символ на женственост. ориенталски парфюмен екстракт с акцент на ванилия и нотки на амбра създаден от парфюмеристката Делфин Желк (Delphine Jelk) почит към първия амбров аромат в историята Съставки на аромата: Ароматът се открива с дискретен бергамот, който озарява леко цялата композиция. При следващото вдишване се долавя цветната елегантност на абсолют от роза с пудрен ирис, чиято деликатност контрастира на богатата база. Постепенно се развива легендарната амброва нотка на Shalimar, сега още по-дълбока и изразителна от когато и да е преди. Доминираща ванилия, обогатена с мадагаскарска ванилена тинктура, добавя нови размери – нежно дървесни, с докосване на кожа, придаващи на аромата пленителна дълбочина. История на аромата: Композицията на Shalimar, първият амбров аромат в историята, се появява на бял свят през 1925 г. , като дело на Жак Герлен (Jacques Guerlain), за да се превърне в символ на съблазнителност и неподвластна на времето елегантност. За да се отбележи стотната му годишнина, парфюмеристката Delphine Jelk го пресъздава в нова интерпретация – Shalimar L’Essence, отдаваща почит на емблематичната база на аромата: ванилията. Запазва първоначалния етил ванилин, но добавя ценна ванилена тинктура от Мадагаскар, за да обогати парфюмния екстракт с по-голяма интензивност.
Market type: Luxury, SubMarket Type: Luxury, Вид аромат: гурме, Дървесни, Интензивност: Силно, Среден, Концентрация на ароматните съставки: парфюм, Случай: Ежедневно ползване, Специални поводи