KENZO Flower by Kenzo Ikebana Mimosa парфюмна вода за жени 75 мл., се намира в категория
Козметика и Парфюмерия - Parfémy > Dámské parfémy > Parfémované vody в GeGa.bg.
KENZO Flower by Kenzo Ikebana Mimosa парфюмна вода за жени 75 мл. е произведен от
Kenzo и се предлага от
NOTINO.bg на цена
128.80 лв./€ 65.85
Внимание! Промоционален продукт, с отстъпка от 55.20 лв., намален от 184.00 лв. на 128.80 лв.KENZO Flower by Kenzo Ikebana Mimosa, 75 мл. , Парфюмна вода за жени, Празнувайте живота с аромата на целунати от слънцето цветя Станете част от света, в който ароматът се превръща в изкуство, а цветята играят главната роля. Парфюмната вода за жени KENZO Flower by Kenzo Ikebana Mimosa съживява традицията на японското изкуство за аранжиране на цветя, икебана, със своята основна съставка – мимоза, която озарява цялата композиция. Тя гали кожата ви като слънчевите лъчи, които събуждат цветята за нов ден и носят усещане за радост от живота. прахообразен цветен аромат от работилницата на парфюмериста Marie Salamagne (Мари Саламан) съдържа 91% натурални съставки възхвала на art de vivre, или изкуството да живееш Съставки на аромата: В увода ви посреща аромат на кора от кумкуат, който носи усещане за целунати от слънцето цветни нотки. Те излизат на сцената под формата на абсолю от мимоза, обогатено с екстракт от златен сусам, топъл аромат, който ще ви накара да се почувствате истински свързани с природата. Накрая ароматът преминава в земни акорди с ухание на дървото Хиноки, което поддържа цялата композиция и придава стабилност. История на аромата: Вдъхновението от японските „какемоно“ – разгъващи се свитъци с картини – се отразява във вертикалния мотив на мимоза, който украсява тънкия стъклен флакон. Рециклируемата стъклена капачка е короната на тази майсторска композиция. Употребата на 15% рециклирано стъкло в производството на флакона и сертифицираната хартиена опаковка са израз на ангажимента за устойчивост, поет от марката KENZO. Този парфюм е не само празник на цветята, но и ангажимент да запазим красотата на нашия свят за бъдещите поколения.
Market type: Selective, SubMarket Type: Semi-Selective, Вид аромат: мускусен, Цветни, Интензивност: Среден, Концентрация на ароматните съставки: парфюмна вода, Случай: Ежедневно ползване