KENZO Homme парфюмна вода за мъже 110 мл., се намира в категория
Козметика и Парфюмерия - Parfémy > Pánské parfémy > Parfémované vody в GeGa.bg.
KENZO Homme парфюмна вода за мъже 110 мл. е произведен от
Kenzo и се предлага от
NOTINO.bg на цена
147.63 лв./€ 75.48
Внимание! Промоционален продукт, с отстъпка от 63.27 лв., намален от 210.90 лв. на 147.63 лв.KENZO Homme, 110 мл. , Парфюмна вода за мъже, Силно пристрастяващата мъжка парфюмна вода Kenzo Homme отново се представя пред вас. Ароматната композиция с морски акорди остава непроменена. Уханието на свобода е същото, което вече познавате. Флаконът обаче въплъщава устойчивостта на бамбука и едновременно с това ви призовава отново да потърсите връзката с природата. ReconnectWithNature морски аромат с дървесни акорди автор на аромата е Куентин Биш (Quentin Bisch) с нестандартни размери на опаковките: 40, 60 и 110 мл Съставки на аромата: Веднага след първото вдишване усещате уханието на морето и типичните за него солени акорди. След миг те се смесват с кожа, събрала топлината на слънчевите лъчи. В края се разкриват пикантни нотки, сред които доминира пачули – те придават сияйност на ароматната композиция. История на аромата: Мъжкият аромат Kenzo Homme е невероятно чувствен и това се дължи на акорда на кожа, целуната от горещите лъчи на слънцето. Допълват го сол и подправки, които се сливат в изключително мъжествена композиция. От 2022 година ароматът е скрит в иновативен флакон. Формата му напомня на бамбук – силен и гъвкав. Капачката прилича на разрез, направен с японски меч – катана, използван от самураите. Капачката на аромата е уникална и с това, че съдържа с 34% по-малко пластмаса в сравнение с първоначалния дизайн. В тялото на флакона има 15% рециклирано стъкло. Външната картонена кутия е с произход от гори, притежаващи сертификат FSC®. По този начин марката Kenzo дава своя принос за един по-красив свят.
Market type: Selective, SubMarket Type: Semi-Selective, Вид аромат: Водни, Дървесни, Интензивност: Среден, Концентрация на ароматните съставки: парфюмна вода, Случай: Ежедневно ползване