NOVELLISTA Vanilla Club парфюмна вода унисекс 10 мл., се намира в категория
Козметика и Парфюмерия - Parfémy > Dámské parfémy > Parfémované vody в GeGa.bg.
NOVELLISTA Vanilla Club парфюмна вода унисекс 10 мл. е произведен от
NOVELLISTA и се предлага от
NOTINO.bg на цена
43.76 лв./€ 22.37
Внимание! Промоционален продукт, с отстъпка от 10.94 лв., намален от 54.70 лв. на 43.76 лв.NOVELLISTA Vanilla Club, 10 мл. , Парфюмна вода унисекс, Добре дошли в Хавана. Романът на Мигел де Карион ни прави част от живота в столицата на Куба, а унисекс парфюмната вода NOVELLISTA Vanilla Club ни преразказва същите събития, но на ароматния си език. Вдъхновена е от противоречивата история и веднага ни пренася из тамошните улици, където във въздуха се носи уханието на кубински тютюн. ориенталски аромат с дървесни нотки унисекс аромат – подходящ за мъже и жени ароматът е дело на парфюмеристката Лесли Джирад (Leslie Girad) Съставки на аромата: В увода ви грабват мирис на сушени плодове, кубински тютюн и пикантни нотки на карамфилче. След миг напред излиза ванилия, която перфектно се съчетава с какао и горещи акорди на боб тонка. Всички аромати, събрани заедно, създават автентичната атмосфера на хавански клуб. Базовите нотки на ароматната композиция се носят на вълна от топъл мед, чисти акорди на бензоин и лабданум, който придава дълбочина на уханието. Заслугата за дълготрайната издръжливост и интензивност на аромата е на грижливо подбраните съставки. При производството са използвани най-качествените и най-ценни съставки, чиято висока концентрация гарантира дълготрайно ароматно изживяване. Вдъхновение за аромата: Las Impuras В началото на 20-ти век по улиците на Хавана се разиграва история с наименованието Las Impuras, която става първообраз на аромата NOVELLISTA Vanilla Club. Романът отвежда читателя из пъстри улици с типични забележителности, но и на места с по-лоша репутация. Мъже и жени, през деня и през нощта, в ситуации, когато границите на морала се размиват – всичко това е описано чрез аромата, който поставя под въпрос традиционните роли и призовава към екзистенциално разнообразие.
Market type: Selective, SubMarket Type: Selective, Вид аромат: Дървесни, Ориенталски, Големина на опаковката: опаковка за пътуване (до 100 мл), Интензивност: Силно, Среден, Концентрация на ароматните съставки: парфюмна вода, Случай: Ежедневно ползване, Специални поводи