Rabanne Million Gold парфюмна вода за мъже 200 мл., се намира в категория
Козметика и Парфюмерия - Parfémy > Pánské parfémy > Parfémované vody в GeGa.bg.
Rabanne Million Gold парфюмна вода за мъже 200 мл. е произведен от
Rabanne и се предлага от
NOTINO.bg на цена
312.80 лв./€ 159.93
Внимание! Промоционален продукт, с отстъпка от 55.20 лв., намален от 368.00 лв. на 312.80 лв.Rabanne Million Gold, 200 мл. , Парфюмна вода за мъже, Златно опиянение в малинов аромат Въплъщава възбудата от златния успех. Парфюмната вода за мъже Rabanne Million Gold е още по-изискана, елегантна и същевременно по-дръзка в сравнение с предшественицата си от серията Rabanne Million. Потопете се във вълнуващ свят, излъчващ разтърсваща енергия, която ви оставя напълно опиянени от златото. Този аромат, възхваляващ показната дързост на успешния мъж, увлича сетивата ви със своята чувствена и пристрастяваща комбинация от свежа мандарина, подправки и уханни дървесни акорди. пикантен дървесен аромат с нотки на амбра парфюмна вода от 2024 година част от колекцията Rabanne Million Съставки на аромата: Енергичното темпо на увода се налага от свежа и сочна мандарина, подправена с горещ акорд на кардамон. След това трепва чувственият пламък на сладка, но същевременно пикантна канела, съпровождана от кедрово дърво, пулсиращо сякаш в ритъма на живота. Най-дълго по кожата остават топлите и кремообразни нотки на сандалово дърво, които по перфектен начин допълват опияняващата чувственост на ароматната композиция. История на аромата: Парфюмната вода Rabanne Million Gold е дръзко и самоуверено творение, което пренаписва правилата на класическата визия за мъжествеността, познати от Rabanne Million. По-плавен, по-мощен и по-смел от когато и да е преди, новият дизайн символизира златния успех, погледа отвисоко и дръзката изисканост на уверения „мъж за милиони“, на когото е посветен този аромат. Флаконът с формата на кюлче злато е доведен до съвършенство с добавеното за първи път XL звено от верига и символизира смелостта и мъжественото самочувствие, които такъв мъж не се бои да демонстрира на света.
Market type: Selective, SubMarket Type: Selective, Вид аромат: Дървесни, Интензивност: Среден, Концентрация на ароматните съставки: парфюмна вода, Случай: Ежедневно ползване