Семиотични изследвания на търговската марка: Инструменти, анализи и резултати - Димитър Трендафилов, се намира в категория Разни - Media > Books в GeGa.bg. Семиотични изследвания на търговската марка: Инструменти, анализи и резултати - Димитър Трендафилов е произведен от Нов български университет и се предлага от Store.bg на цена 13.00 лв./€ 6.65
Нарастващият брой публикации (включително на български език) за приносите на семиотиката в създаването и развитието на търговските марки, както и налагането на термина " приложна семиотика"
Този уебсайт използва на 'бисквитки' за целите на измерване.
Този уебсайт не е електронен магазин и продуктите представени в него не се продават от нас.
Продължавайки да използвате сайта, вие се съгласявате с тези условия!
Повече информация в Декларация за поверителност. Защита на личните данни. Бисквитки. Общи условия.